Tag Archives Angin

Badan Berangin – Cubalah Air Rebusan Serai Halia Lemon

Badan Berangin – Cubalah Air Rebusan Serai Halia Lemon

Posted on 1 min read 49 views

Permandangan di pagi hari depan rumah Mak Biasalah musim buah durian ni, balik-balik kampung jer walaupun kami tak ada dusun tapi rezeki nya macam ada 10 pokok.Haha...Makan durian puas-puas sebelum balik Shah Alam, bukan setakat buah, kuah durian, tempoyak. Alhamdulillah Rezeki. Dah ...

Sakit Perut Lega dengan T-Rub

Posted on 1 min read 51 views

Baru-baru ni Alisya kena cirit-birit.."Akit eut akit eut" sejak tu rajin pulak perut dia sakit...mama dia plak tak tahu bila masa alergik minyak telon baby.. Alhamdulillah dengan Tummy Time sapu je kat Perut,Tapak Kaki dan belakang dia...jap jap tu terus ...

Produk Kami

0
Your Cart