Petua

Motivasi Bisness dari Movie Pad Man : The True Story of Superhero

Motivasi Bisness dari Movie Pad Man : The True Story of Superhero

Posted on 1 min read 39 views

Padman. The true story of super hero. Sudah lama rasanya tidak menonton movie. Haritu berkesempatan menonton filem Pad Man ini bersama Kakak Dina,  cerita hindustan ini di adaptasi dari kisah benar. Filem Pad Man ini,  di lakonkan oleh Akshay Kumar, Sonam ...

Terapi Air Hujan untuk segala penyakit & Gangguan Jin – Dr. Rani

Terapi Air Hujan untuk segala penyakit & Gangguan Jin – Dr. Rani

Posted on 3 min read 176 views

Mandi air hujan itu adalah sunnah nabi yang hampir ditinggalkan. Masa kita kecil-kecil mesti mak tak pernah bagi mandi hujan kan. Betul tak? Saya membaca satu perkongsian dari Dr. Rani di FB beliau, saya  dapati ianya agak menarik untuk saya ...

Badan Berangin – Cubalah Air Rebusan Serai Halia Lemon

Badan Berangin – Cubalah Air Rebusan Serai Halia Lemon

Posted on 1 min read 140 views

Permandangan di pagi hari depan rumah Mak Biasalah musim buah durian ni, balik-balik kampung jer walaupun kami tak ada dusun tapi rezeki nya macam ada 10 pokok.Haha...Makan durian puas-puas sebelum balik Shah Alam, bukan setakat buah, kuah durian, tempoyak. Alhamdulillah Rezeki. Dah ...

6 Cara Menghilangkan Batuk Anak

6 Cara Menghilangkan Batuk Anak

Posted on 2 min read 147 views

Batuk! Musim-musim sekejap panas sekejap sejuk ni batuk pun susah nak hilang.Sebenarnya batuk ni berperanan dalam membersihkan iritasi dan infeksi dari tubuh, tetapi batuk terus-menerus dapat mengganggu rutin seharian anak. Ada banyak kemungkinan penyebab batuk, termasuk alergi, infeksi dan sebagainya. Beberapa ...

Produk Kami

0
Your Cart