Parenting

Tips Menyusu Bayi 0-2 Minggu

Posted on 2 min read 228 views

#TipsParentingMNM kali ini menjawab satu persoalan yang kebanyakan ibu bapa muda hadapi. Sewaktu anak baru lahir, dalam lingkungan 0-2 minggu, bayi lebih gemar tidur daripada menyusu. Ini menjadi masalah jika berat badan bayi tidak meningkat mengikut graf umur ataupun jika bayi ...

Petua Atasi anak Sembelit

Petua Atasi anak Sembelit

Posted on 1 min read 365 views

Kesiannya kalau tengok anak sembelit kan. Merah-merah muka meneran, menjerit selagi tak keluar. Siannya la anak. Sembelit pada kanak-kanak adalah masalah yang biasa. Kanak-kanak sembelit kerana mempunyai pergerakan usus yang jarang atau kurangnya najis. Masalah sembelit pada kanak-kanak selalunya bersifat sementara. Salah ...

Tips Mama anak tak nak ke Sekolah?

Posted on 2 min read 251 views

Semalam ada sorang mak ni, masalah anaknya sama la macam kakak dina ni.Tak nak g sekolah.Tapi Alhamdulillah kakak dina dah ceria dah..Dah nampak macam seronok gi sekolah. Dah mula bercerita apa2 yang menarik kat sekolah.Berbalik pada mak tadi dia cuba ...

Bayi tidur lena ibu bahagia – Sleep Time

Posted on 1 min read 682 views

Anak-anak susah nak tidur? Pukul 2-3 pagi Mama Ayah overtime main dengan anak2, aaalahai anakEsok Mama Ayah nak keje nak oiii !!! Haru haru Ni kisah Mama Mama  dahulu..Sekarang:1. Sapu je sleepbalm xdan 10minit anak lelap. Bagus oii #BalmTN ...

Produk Kami

0
Your Cart