Ubat Nyamuk – Bugs Away, penghalang nyamuk dan serangga natural

Posted on 1 min read 141 views

Kita mesti tertanya-tanya kenapa ada orang, nyamuk tak suka dia, ada setengah orang nyamuk suka dia.

Ada yang kata sebab faktor badan banyak karbon dioksida. Betul ke sebab tu? Orang yang berbadan besar atau ibu mengandung biasanya akan mengeluarkan lebih banyak karbon dan selalu sangat jadi pilihan nyamuk.

Ada jugak yang cakap kalau suhu badan tinggi, nyamuk suka. Makin berselera la nyamuk-nyamuk ni. Haish kesian kat anak-anak yang demam kalau camni. Dahlah tengah tak sihat, jadi pemikat selera nyamuk pulak kan.

Jadi cemana nak kasi nyamuk tidak datang, terutamanya anak-anak yang kecik?

Jawpannya ialah Bugs Away. Good for the skin, bad for the bug. Bahan utamanya ialah, citronella!

Eh apa tu?

Ok, citronella ni ikut kajian merupakan penghalau serangga semulajadi. Aroma dia wangi sangat. Ada macam bau sitrus sikit, tapi serius tak tengik atau kuat macam penghalau serangga yg ada juai kat supermarket sana tu. Bugs Away kalau kena kulit pun, ok Natural pulak tu. Selamat untuk anak-anak dan orang dewasa.

Di rumah kami, satu keluarga guna sebelum tidur. Alhamdulillah memang berkesan la. Memang puas hati dengan Bugs Away dari Tasneem Naturel ni.

Pedih kut asyik kena gigit je. Kita yang dewasa pun tak tahan, inikan pula anak-anak.

So, kalau nak cuba penghalau serangga semulajadi ni, boleh rojer2.


Berminat dengan mana-mana Produk Tasneem Naturel atau ingin jadi agen Tasneem Naturel :  Whatsaap 01156254769 atau click sini http://www.wasap.my/601156254769

COD / Pickup Shah Alam
Poslaju Seluruh Malaysia

Saya Agen Tasneem Naturel Shah Alam

What do you think?

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

1 Comment

Produk Kami

0
Your Cart