RESEPI HOMEMADE PENCUCI LANTAI / MEJA

      No Comments on RESEPI HOMEMADE PENCUCI LANTAI / MEJA

Asalammualaikum Semua, tebaca dari Facebook Puan Founder MNM , .Puan Shareeza Nazri. Resepi Homemade Pencuci Lantai dan Meja. Saje share jugak di sni untuk simpanan sendiri dan untuk korang yang baca pun dapat manfaat.

“Kalau ada banyak buah oren kat umah tu jangan buang uoll. Leh buat pencuci meja,lantai,dll. Natural

Oren kat umah ni biasanya buat coldpressjuss, kadang kalau sempat amik kulit tu kadang lupa gi buang. Ni tadi nasib ingat.

RESIPI

bahan- kulit oren dan cuka.

Rendam sampai penuh tutup. Perap dua minggu.

Pastu leh guna cuci lantai cuci tabletop cuci apa2 la..Kalau kesan yg berminyak, tambah skit bakingsoda.pastu bilas. Kalau lantai or meja tak kotor sgt takyah baking soda.Selamattt..

Mommy guna cuka epal sebab kat umah ni cuka epal botol besar ni jarang guna. Seminggu sekali utk masker muka je tp byk manalah utk masker tu tak luak2 kuikuikui. Sayang kang terbazir. Utk makan or masak2, mommy guna cuka kurma or cuka fig.

#homemadewithlovebyMommyNoah”

Hah..gambar pun dari FB Shareeza Nazri ..hehe

Leave a Reply