Anak 6 bulan sembelit

Posted on 1 min read 1 views

Hi Semua, risau nya la mak-mak semua bila anak sembelit. Mana tak nya, kesian merah-merah muka meneran tapi tak keluar-keluar jugak. Menangis usah cakap la kan. Sedihnya la kan


Minggu lepas saya dapat whatsaap dari seorang ibu. Anaknya baru start solid food. Sejak tu la anaknya sembelit. Jadi dia nak cuba T-Rub untuk anaknya tu. 

Hari ni saya follow up Alhamdulillah katanya anak nya dah membuang dan tak keras lagi dan dah tak menangis lagi kalau membuang. Tiba-tiba jer ada isi di diapers nya.


Owh yea saya ada sharekan di post yang lepas cara mengatasi masalah bayi sembelit 

Berminat dengan  Tasneem Naturel Whatsaap 01156254769

COD / Pickup Shah Alam
Poslaju Seluruh Malaysia ❤

.
Belian lebih daripada 1 balm potongan 10%
Saya Agen Tasneem Naturel Shah Alam

Leave a Reply

No Comments Yet.

Produk Kami

0
Your Cart