T-Rub bantu Mama sakit perut berangin

Posted on 1 min read 365 views
Ni memang bff Mama Nurs, kalau makan labu ke ubi ke minum air teh ke mulalah perut berangin..orang berangin je paham macam mana rasanya..satu badan rasa xselesa.

Ada yg tanya sesuai ke dengan dewasa? Dah cuba dah memang serasi la dengan diri sendiri. Dah try gak kat Uwan2 diorg memang serasi gak… Kalau rasa mabuk naik kereta tu sapu2 gak la.memang lega.

Boleh jugak disapu pada baby dan anak2 mcm kita sapu minyak telon tu.tak panas pun. balm ini boleh melegakan perut kembung, sembelit dan buang angin berlebihan.

Bahan asas yang digunakan seperti adalah seperti minyak pati fennel, halia, serai dan anise.

Cara guna — sapu balm ini di perut dan tapak kaki

Sekian

Berminat dengan Tasneem Naturel Whatsaap 01156254769

COD / Pickup Shah Alam
Poslaju Seluruh Malaysia ❤
Belian lebih daripada 1 balm potongan 10%
Saya Agen Tasneem Naturel Shah Alam

Leave a Reply

0 Comments

Produk Kami

0
Your Cart